سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین وبلاگ عکسهای زیبا


88/8/1 ::  9:49 عصر

تصویر نفیسه روشن در سریال بازپرس

پس از گذشت چند سال هنوز هم مخاطبان تلویزیون شخصیت «ناتاشا» را به یاد دارند؛ شخصیتی که با سریال «خواب و بیدار» به تلویزیون آمد.   

 

 

نقش ناتاشا را رویا نونهالی بازی می‌کرد که این روزها مشغول بازی در جدیدترین سریالی است که مهدی فخیم‌زاده آن را کارگردانی می‌کند؛ این سریال بازپرس نام دارد و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه 2 سیما ساخته می‌شود.   

 

 

 

رویا نونهالی در این سریال نقش زنی به نام «بانو» را بازی می‌کند. بانو ساکن مجتمعی است که پیدا شدن یک جسد، پای پلیس را به آنجا باز می‌کند. او زنی است که تنها زندگی می‌کند و حرف و‌حدیث‌های زیادی درباره او میان اهالی ساختمان رد و بدل می‌شود. 

 

در ادامه مطلب می خوانید : 

 

- اسامی بازیگرانی که در این سریال بازی می کنند .

- خلاصه داستان سریال بازپرس  

- عکسهای لورفته سریال بازپرس 

- تصویر ویژه نفیسه روشن در سریال بازپرس  

 

 

از دیگر بازیگرانی که در این سریال حضور دارند می‌توان به لیلا برخورداری، انوشیروان فاطمی، عمار تفتی، اردشیر تفتی، نفیسه روشن، آشا محرابی، عرفان پروال، صابر تاتاری، روح‌الله حقگو، زندیش حمیدی، امیررضا دلاوری، سامره رضایی، شروین رفیعیان، علی زرینی، فرهاد شریفی، لیدا عباسی، منوچهر قدیری، حمیدرضا قلی‌خانی، رانا قیصرنژاد، مریم مسحوری، مهدی میامی، نیره‌السادات رضاپور، ساعد هدایتی و میلاد یزدانی اشاره کرد. 

 

 

 

فیلمنامه بازپرس را فخیم‌زاده نوشته است و رضا انصاریان آن را تهیه می‌کند. این سریال 25 اسفند در تهران کلید خورد و طبق برنامه‌ریزی، تصویربرداری آن 10 ماه طول خواهد کشید.

دیگر عوامل سازنده سریال بازپرس عبارتند از: مدیر تولید: حسن مصطفوی، مدیر تصویربرداری: محمد افسری، مدیر صدابرداری: جواد مقدس، مدیر هنری: محسن شاه‌ابراهیمی، طراح گریم: مهین نویدی، طراح صحنه: رامین عاشوری، طراح لباس: هایده زمانی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: حسین فلاح و عکاس: نادر فوقانی.  

 

 

محسن افشانی هم در سریال بازپرس حضور دارد؛ افشانی که با بازی در سریال ترانه مادری در نقش یک جوان مثبت بین مردم معروف شد و طرفداران زیادی هم پیدا کرد، یکی دیگر از ساکنان ساختمان است که با خانواده خود زندگی می‌کند. با پیدا شدن جسد، پای او هم به نوعی به ماجرا باز می‌شود. درواقع داستان سریال بازپرس در یک مجتمع می‌گذرد که با پیدا شدن یک جسد در آنجا، بازپرس نیروی انتظامی به مجتمع می‌آید و برای پیدا کردن قاتل از همه پرس‌وجو می‌کند.

نقش بازپرس را محمود پاک‌نیت بازی می‌کند که هنوز مقابل دوربین نرفته است.

مهدی فخیم‌زاده که معمولا در سریال‌هایی که خود کارگردانی می‌کند، یک نقش منفی را هم برای بازی به عهده می‌گیرد، در سریال بازپرس نقش قدرت را بازی می‌کند؛ قدرت هم یکی از ساکنان مجتمع است که همه او را به عنوان خلافکار می‌شناسند. 

 

تصویر نفیسه روشن در سریال بازپرس


نویسنده : علی

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها :: 
13284


:: بازدید امروز :: 
10


:: بازدید دیروز :: 
2


:: درباره خودم ::


:: اوقات شرعی ::

:: لینک به وبلاگ :: 

بهترین وبلاگ عکسهای زیبا

:: اشتراک در خبرنامه ::

 

:: مطالب بایگانی شده ::

آبان 1388